Odzież reklamowa z nadrukiem a inne gadżety reklamowe

Odzież reklamowa z nadrukiem
Odzież reklamowa z nadrukiem

Współcześnie coraz większą popularnością cieszą się w marketingu różnych firm gadżety reklamowe lub firmowe. Są to bardzo różne przedmioty, które wprowadza się do reklamy, aby przykuwały uwagę ludzi – potencjalnych klientów firm. Różnorodność, o której mowa, sprawia, że reklamodawcy mają duże pole manewru jeśli chodzi o wybór gadżetu odpowiedniego dla siebie. Nie zmienia to faktu, że oczywiście nie wszystkie gadżety charakteryzują się taką samą skutecznością w działaniach marketingowych i we wspomnianym przyciąganiu uwagi ludzi. Jedne gadżety nadają się do tego lepiej, inne mniej. Przy wyborze gadżetu reklamodawca musi też kierować się kosztami produkcji i dystrybucji, a także logistycznymi możliwościami rozprowadzania. Wśród gadżetów o największej popularności cieszy się odzież reklamowa nosząca nadruk. Jak można ją porównać z innymi gadżetami reklamowymi?

Przede wszystkim odzież reklamowa z nadrukiem, sama w sobie, cechuje się różnorodnością. Do odzieży zaliczyć bowiem trzeba poszczególne elementy, jak koszulki, spodnie, bluzy, kurtki, czapki, a nawet szaliki i rękawiczki. Jest dzięki temu możliwość wyboru, z zaznaczeniem, że wszystkie elementy odzieży mają mniej więcej te same cechy, jeśli chodzi o ich przydatność marketingową. Pozostałe gadżety reklamowe, same w sobie, nie dają reklamodawcom takiego wyboru.

Ale odzież reklamowa z nadrukiem ma też przewagę nad większością gadżetów reklamowych pod względem przydatności do umieszczania nadruku. Wiadomo, że nadruk, jeśli ma być skuteczny w oddziaływaniu na klientów, musi być wyraźny. Zaś poszczególne elementy odzieży cechują się odpowiednim rozmiarem, pozwalającym na umieszczenie odpowiednio dużych nadruków, które dzięki temu będą wyraźne. A zatem drugi plus dla odzieży.

Kolejnym plusem będzie przydatność. Bardzo wiele gadżetów reklamowych to przedmioty o praktycznym zastosowaniu, ale zdarzają się też takie, jak choćby słodycze czy balony, których w życiu codziennym się nie wykorzysta. Odzież reklamowa jest tutaj bardzo dobrze sytuowana.

Trzeba jednak zaznaczyć, że odzież reklamowa z nadrukiem jest droższa w produkcji i dystrybucji od większości gadżetów reklamowych. Wynika to oczywiście z rozmiarów odzieży i innych walorów, o których mowa wyżej. Tutaj trzeba dać odzieży minus.